Vücut geliştirme uğruna neredeyse canından oluyordu

Vücut geliştirme uğruna 4,5 ay sürekli ilaç kullanan M.C.A. neredeyse canından oluyordu

Vücut geliştirme uğruna 4,5 ay sürekli ilaç kullanan M.C.A, kalbinin üç kat büyümesi ve iki damarın yırtılması sonucu kalp krizi geçirdi

M.C.A. (23) adındaki genç, vücudunu geliştirmek uğruna kullandığı ilaçlar nedeniyle canından oluyordu.

A’yı ameliyat eden Doç. Dr. Akgül, gencin kalp kriziyle hastaneye getirildiğini ifade ederek, gördükleri tablo karşısınrda şaşkınlık yaşadıklarını belirtti.

Akgül, çok nadir görülen şekilde kalbi besleyen 2 damarda yırtılma meydana geldiğini dile getirerek, ‘Kalp olduğunun 3 katı büyüklüğündeydi” dedi.

Hastasının vücut geliştirmek için steroid, amino asit, protein tozu gibi ilaçları son 4,5 ayda çok yoğun bir şekilde kullandığına dikkati çeken Akgül, şöyle devam etti: ‘Bilinçsizce kullanılan bu ilaçlar hem hormonal, hem de kardiyovasküler sistem üzerinde olumsuz etkileri var.” M.C.A. ise Kazakistan’da açtığı spor salonunda antrenörünün tavsiyesiyle kas yapıcı ilaçlara başladığını ifade ederek, “Bu ilaçlardan her gün 50 tablet aldım. Ve 1 miligram da iğne yaptırdım. Bundan sonra doktora danışmadan asla hiçbir ilaç kullanmayacağım” şeklinde konuştu.
Kaynak : internethaber.com

(Toplam 30 defa izlendi, bugün 1 kere görüldü)

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir